Co umíme?
Vytváříme a spravujeme online kampaně od bannerů přes PPC systémy, reklamu na Youtube, sociálních sítích nebo remarketing.
Jsme spolehliví, rychlí a efektivní.
Programatická reklama
Video reklama
Social media reklama
PPC inzerce
Dynamický RTG
DMP
Privátní dealy
Nakoupíme inzerci na jakémkoliv webu nebo platformě.
Brand safety & visibilita
Důsledně dodržujeme brand safety, pracujeme
s blacklisty a i v průběhu kampaně detekujeme nevhodné publishery. Kampaně denně optimalizujeme.
U kampaní klademe vysoký důraz na volbu formátů
a soustředíme se na visibilní formáty. Průměrná visibilita našich kampaní dosahuje míry 85%.
Kreativa
Díky strategickému partnerství s agenturou Besocial.cz jsme schopní v případě potřeby vytvářet vysoce kvalitní kretivu včetně video obsahu.
Ceny
Díky detailní znalosti trhu a pokročilým nákupním strategiím jsme schopni realizovat efektivní nákup digitálních medií a to i při vysokém důrazu na kvalitu cílení a inzerce samotné. Naše ceny jsou často i o 50% nižší než u konkurence.
Exkluzivní data
Díky tomu, že se jedna z našich divizí podílí na tvorbě datového trhu v CZ a SK, má Cavixo Media exkluzivní možnost nákupu unikátních datových segmentů. Kromě široké škály zájmů jako jsou například finance, byznys, automotive či cestování, je možné s námi cílit i na různé příjmové skupiny a další sociodemografické znaky.
Reference
Alexandria
Pro cestovní kancelář Alexandria dlouhodobě tvoříme výkonnostní i brandové kampaně. Úspěšně jsme implementovali a nyní provozujeme pokročilý dynamický retargeting, díky kterému jsme klientovi pomohli navýšit prodeje zájezdů.
Delfín Travel
S cestovní kanceláří Delfín Travel dlouhodobě realizujeme programatické kampaně zaměřené jak brandově, tak i výkonnostně. Pro klienta řešíme nákup velkých visibilních ploch na prémiových webech, akviziční kampaně i realizujeme dynamický remarketing skrze systémy Criteo a RTB House.
Jack Daniels
Pro našeho klienta Jack Daniel’s jsme realizovali strategickou komunikační kampaň zaměřenou na budování brand awareness prostřednictvím propagace stávajících produktů a uvedení nových produktových řad na trh. Klíčovým cílem bylo efektivně oslovit cílovou skupinu, zvýšit povědomí o značce a podpořit její vnímání v relevantním kontextu prémiového alkoholu. V rámci realizace kampaně jsme využili kombinaci programatického nákupu médií a přímých privátních dealů s vybranými prémiovými mediálními domy, čímž jsme zajistili maximální relevanci umístění reklamních sdělení.