Marketingová rychlovka z Holešovic – říjen 2024
📺 Adform realizoval v lineární TV první programatickou kampaň
Adform, přední RTB platforma v Česku, ve spolupráci s agenturou Publicis Groupe zprostředkoval pro společnost ČSOB první programatickou reklamu v klasické lieární televizi. Reklama odběhla na kanálu DVTV Extra a vidělo ji až 270 000 domácností. 👀 Více se můžete dočíst zde.

🎥 Reklamu na Netflixu již nyní můžete koupit skrze platformu DV360
U televize ještě chvíli zůstaneme. Již v srpnu Netflix rozšířil přístup k reklamnímu prostoru v USA, Kanadě, Brazílii a Mexiku přes platformu Display & Video 360. Tato změna přichází v době, kdy streamingové služby, včetně Netflixu, nabízejí cenově výhodnější předplatitelské plány s podporou reklam. 💸 Možnost nákupu v Evropě se očekává v nadcházejících měsících. Více se dozvíte na tomto odkazu.
📲 Google představil optimalizované kreativy
Google nedávno představil nový formát reklamy s názvem „optimalizované kreativy“. Místo správy několika statických kreativ pro různé velikosti reklam umožňují optimalizované kreativy nahrát sadu různých prvků – obrázky, loga, nadpisy a další. Pomocí pokročilého strojového učení a umělé inteligence DV360 dynamicky kombinuje tyto prvky a vytváří optimální reklamu pro každé jednotlivé zobrazení na míru konkrétnímu uživateli, zařízení a umístění reklamy. Tento přístup představuje významný pokrok v digitální reklamě založené na využití obsahu. 📈 Konkrétní specifikace k formátu můžete vidět zde.
🎯 Nevíte jak zacílit vaše zákazníky? Zkuste hyperlokační cílení
Věděli jste o možnosti hyperlokačního cílení? Reklamou lze cílit na konkrétní bod v mapě s velmi úzkým radiusem. Toto cílení se dá využít při oslovení lidí nacházející se na konkrétní akci, například koncert, či konference. Nedávno jsme realizovali kampaň pro klienta s kamenným obchodem v obchodním centru. 🏪 Online reklamou jsme oslovili všechny uživatele nacházející se poblíž pobočky s nabídkou slevy na nákup. Kampaň dosáhla zajímavých výsledků při velmi nízkých nákladech na nákup reklamního prostoru.
🔓 Retail odemyká svá 1st party data
Retail Media se stává jedním z nejrychleji rostoucích segmentů digitálního marketingu v Evropě. Tento přístup, který umožňuje značkám inzerovat přímo na platformách maloobchodníků, se rozvíjí čtyřikrát rychleji než celkový reklamní trh. Očekává se, že do roku 2028 dosáhne hodnota tohoto trhu až 31 miliard eur 💶, což výrazně mění strategie firem v digitálním prostředí. Klíčovým faktorem je přístup k cenným datům o chování zákazníků a možnost cílit reklamy v místě prodeje. Pro více informací o tomto revolučním trendu klikněte na odkaz zde.
🙏 Děkujeme za pozornost!
Líbil se vám náš newsletter? Neváhejte ho přeposlat svým kolegům – mohou se k odběru přihlásit prostřednictvím tohoto odkazu. Newsletter se budeme snažit neustále vylepšovat a oceníme tak vaše případné podněty. Neváhejte nám napsat, která témata by vás zajímala.