CAVIXO AUDIENCE
Společnost CAVIXO nabízí možnost obohacení cílení o DMP data. Tato data může zakoupit každý, kdo disponuje platformou Adform DSP prostřednictvím využití DMP audience. Primárním zaměřením CAVIXO Exchange jsou unikátní finanční segmenty a demografické cílení, konkrétně pak příjmové skupiny, věk, hypotéky, zájmy o investování, spoření, zájem o půjčku atd. Kromě těchto segmentů však lze v rámci CAVIXO Exchange pořídit daleko širší spektrum segmentů, které bude vyhovovat drtivé většině inzerentů.
JAK TO FUNGUJE?
CAVIXO sbírá data o uživatelích českého internetu primárně prostřednictvím nástroje Adform, který sleduje nejen data o pohybu uživatelů z desítek webů, tak také trackuje data vyplněná v nejrůznějších kalkulačkách celou šíří českého internetu. V našem portfoliu jsou weby mající návštěvnost převyšující 7 mil. unikátních uživatelů měsíčně. Díky této kombinaci v CAVIXO Exchange naleznete kvalitní data, která Vám pomohou zasáhnout právě tu cílovou skupinu, kterou si sami určíte.
JAKÉ VÝHODY MÁ CÍLENÍ NA PUBLIKA?
Díky cílení na publika dokážete zasáhnout relevantní uživatele s mnohem vyšší efektivitou než při standardním cílení na umístění. Díky tomu jsou kampaně cílené na publika účinnější – ať už jde o míru prokliku, kvalitu návštěvnosti či konverzní poměr.
DATOVÝ PROFIL
V Cavixo Exchange naleznete data široké škály poskytovatelů, především pak finanční sektor, demografická data (tvořená na základě výstupů z kalkulaček), zábavní sektor, auto-moto, online nákupy a retail, hobby a mnoho dalších. Celkový objem UIDs nabízených k cílení je přes 4 miliony a v portfoliu jsou segmenty vytvářené na bázi interakci jak s širokospektrálními, tak specializovanými weby zaměřenými na konkrétní, často prémiové cílové skupiny. V případě zájmu o informace ke způsobu sběru a zdroji dat konkrétních segmentů můžete kontaktovat Ondřeje Popelku prostřednictvím emailového kontaktu strachota@cavixo.cz.
Příklad: Filmové novinky (New Movies) – V segmentu filmových novinek mají s 58 % většinu muži. Nejčastěji se jedná o uživatele ve věku 25-34 let (42%) a 40 % uživatelů patří do segmentu A či B z ABCDE národní socioekonomické klasifikace. Bydlištěm je 21 % uživatelů z Prahy a obecně se jedná o uživatele z větších měst.
PRÉMIOVÉ SEGMENTY
V našem portfoliu naleznete celou škálu prémiových segmentů, využívajících informací sbíraných prostřednictvím nejrůznějších online kalkulaček. Z nich poté vytváříme segmenty příjmových skupin, zájmů o různé produkty, věku a další. Tyto segmenty jsou tedy vytvářeny přímo z vyplněných údajů a není využíván žádný nepřesný způsob kategorizace pomocí vytváření algoritmů pro klasifikování uživatelů. Zároveň nejsou počty UIDs v těchto segmentech standardně nijak rozšiřovány o lookalike a cross-device pro zachování co nejvyšší vypovídající hodnoty námi nabízených segmentů.
JAK SE SPOUŠTÍ REKLAMNÍ KAMPAŇ CÍLENÁ NA PUBLIKA CAVIXO?
Kampaně inzerenti nebo agentury realizují přes Adform DSP (Demand Side Platform) stejně jako jiné kampaně. V Adform DSP se pouze k dané aktivitě přiřadí obohacení o DMP Audience, kde pak stačí vybrat Cavixo Exchange a patřičný segment. CAVIXO Exchange nabízí desítky předpřipravených segmentů pro všechny typy kampaní.
MÁM ZÁJEM O VYTVOŘENÍ PUBLIKA NA MÍRU, CO MÁM DĚLAT?
Pokud by Vám nevyhovovaly stávající segmenty nabízení v rámci CAVIXO Exchange, je možné na přání vytvářet custom segmenty přímo na míru inzerentovi. Zároveň lze vytvářet publika přímo z návštěvníků stránek inzerenta. V případě zájmu o vytvoření segmentu na míru kontaktujte Ondřeje Popelku prostřednictvím emailu strachota@cavixo.cz.